منتدى الجامعة العربية
عزيزي الزائر اهلا بك في اسرة منتديات الجامعة العربية هذه الرساله تفيد بأنك غير مسجل يتوجب عليك التسجيل لتتمكن من رؤية روابط التحميل والمساهمة في المنتدى - كما يجب وضع رد لرؤية الروابط
منتدى الجامعة العربية
عزيزي الزائر اهلا بك في اسرة منتديات الجامعة العربية هذه الرساله تفيد بأنك غير مسجل يتوجب عليك التسجيل لتتمكن من رؤية روابط التحميل والمساهمة في المنتدى - كما يجب وضع رد لرؤية الروابط
منتدى الجامعة العربية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

للتميز عنوان - شاركنا الحلم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
سبحان الله والحمد لله لا اله الا الله و الله اكبر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» دليل التفاعيل
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 11, 2016 6:03 pm من طرف خشان خشان

» كتاب مقدمة في نظم المعلومات الجغرافية -- السعودية--
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالجمعة مايو 29, 2015 7:33 pm من طرف سعيد كامب

» كتاب للترميز في نظم المعلومات الجغرافية
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالجمعة مايو 29, 2015 7:32 pm من طرف سعيد كامب

» عضو جديد ممكن ترحيب
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالثلاثاء مارس 24, 2015 5:43 pm من طرف علوش الخانقيني

» كتاب التحقيق في الجرائم المستحدثة
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالجمعة مارس 06, 2015 11:06 am من طرف عادل المعكوف

» مصنعيات تركيب النجارة الخشبية للشقق ابواب وحلي وبرور2014
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالأحد مارس 01, 2015 6:04 pm من طرف ابو مهند العراقي

» العلاج السلوكي و تعديل السلوك
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالخميس فبراير 05, 2015 7:01 am من طرف حفنى عبده حفنى

» تدريب الاطفال ذوي الاضطرابات السلوكيه علي المهارات النمائيه:دليل الاباء و المعالجين
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالخميس فبراير 05, 2015 6:55 am من طرف حفنى عبده حفنى

» Electric Circuits (7th & 8th Edition) + Solution manual
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالجمعة ديسمبر 19, 2014 9:23 pm من طرف m20070689

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
قم بحفض و مشاطرة الرابط الجغرافيا كما يجب ان تكون على موقع حفض الصفحات
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني

مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟

Lames Abd El Nour
Ni!mOooO
Islam . M . R
وردة جوري
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وردة جوري

مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Default1
وردة جوري

انثى
الثور عدد الرسائل : 40
العمل/الدراسة : طالبة بالكلية
الاقامة : وردي ان شاء الله

مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالأربعاء أغسطس 20, 2008 4:19 am

كعادتي وأنا أقلب صفحات النت ولاأكاد ألاحق من كثرتها أجد الكثير من الموااااضيع المثيرة للجدل والتافهة التي لاقيمة لها فتجد من يتكلم عن المسلسل الفلاني وتجد من يكتفي بتأليف الاشاااعات على الفنان الفلاني بل الاكثر من تلك الاشياااء تجد من يخرج لك بمعلومااات غريبة بل ويتحدث عن معجزات لم تحدث اصلا بل هي مختلقة من عقول فارغة او متربصة بالعرب والمسلمين لعلمهم باننا اصبحنا نجري وراء الاشاعات ونصدق بكل تلقائية مايلقى الينا من السطحية وتوافه الاموووور

فمارأيك في مايحدث؟؟؟؟
وهل تصدق كل ماتسمعه من النت؟؟؟
وهل تحس فعلا بمدى سطحية الكثير من المنتديااات العربية ؟؟وهل تلك السطحية متعمده ام هل سببها المنتديات نفسها والاعضاااء المشاركين بها؟؟؟

فأنا عن نفسي أتمنى ان تصبح المنتديات العربية ثرية بما هو مفيد ونافع بعيدا عن التوافه والاشاعات والسطحية
flower أتمنى ان تشاركوني بأرائكم..........

Islam . M . R
رجل المستحيل
رجل المستحيل
Islam . M . R

ذكر
الأوسمه : مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ 15851610

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالأربعاء أغسطس 20, 2008 12:57 pm

مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Besm12du3

كلام جميل جدا وواقعي وفعلا بنشوفة الكثير
اغلبية المواقع دي ناجحة لان الاعضاء هما اللي شجعوا ادارات المواقع علي كدة
والسبب في كدة ان معظم ليس كل الشعب العربي يميل الي التسلية والترفية ربما للضغوط التي يتعرضون لها او او او ودة اللي بيخلي المواقع العلمية المفيدة ليس لديها اقبال يكفي لنجاحها
وثاني حاجة ان المواقع العلمية معظم الاعضاء بها يحصلون علي ما يحتاجون ولا نراهم بعد ذلك ودي مشكلة كبيرة جدا لان المفروض الناس كلها تساعد بعض عشان نفيد بعض ونوصل المعلومات لبعض

عن نفسي انا مع رأيك ايكد اتمني تكون كل المواقع العربية مفيدة بعيدة عن التفاهات لانها صورة لينا
بالنسبة لموضوع الاشعات فانا لا اصدق اي شيء يقال بسهولة لان الكذب والاشعات الكاذبة بقت كتير جدا خصوصا علي شبكة الانترنت

موضوع يستحق النقاش ورائع جدا
جزاكي الله كل خير
تقبلي تحياتي ومروري

مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Rdd12tf
https://thebestgeo.hooxs.com
Ni!mOooO
كرزاية المنتدى
كرزاية المنتدى
Ni!mOooO

انثى
العقرب عدد الرسائل : 9126
العمل/الدراسة : طفوله هانم
الاقامة : مصر

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالأربعاء أغسطس 20, 2008 1:25 pm

موضوعك جميل اوي يا ورده

طبعا الحال ده مش عاجب حد .. اي حد بيحب يقول حاجه سواء صح او خطأ .. بيقلها في النت

على الاقل هيبقى واثق ان في حد هيسمعه .. ويقدر يفرض شخصيته هناك

ففي انواع منها اللي تقول اي كلام ومنها اللي تقول كلام موثوق منه

والناس مش زي بعضها .. عشان كده انا مش بسدق اي حاجة من النت .. يعني مش باخده مصدر لمعلوماتي ..

وبالنسبه للمنتديات .. في كتير منها سطحيه جدا للأسف .. وده شيء يزعل طبعا .. بس احنا نحاول بقدر الامكان نمحي الحاجات دي .. ونرتقي بمنتدانا للأفضل دايما ..

ميرسي ليكي ياقمر . موضوعك جميل اوي .. منتظرين ابداعاتك القادمه .. منوره يا عسل
Lames Abd El Nour
عبقرية العالم
عبقرية العالم
Lames Abd El Nour

انثى
الحمل عدد الرسائل : 3778
العمل/الدراسة : Teaching Assistant Engineering college
الاقامة : Canada - Nova Scotia

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالأربعاء أغسطس 20, 2008 1:47 pm

اة والله فعلا كتير قوي من المواقع تافهه جدااااااااااااا ومكرره وكل هدفها دة لو ليها هدف تضييع الوقت فعلا
وكتير قوي بنشوف اشعات وكلام وكتير قوي بيصدقة وفي الاخر ناس تقعد تضحك علينا اننا صدقنا
اول موضوع في القسم الاسلامي العام مجمع فية اشعات كثير كاذبة وكلام الناس اللي قالت الاشعات نفسها وهي بتعترف انهم هما اللي طلعوها ربنا يهدي
وهنا بقي بنحاول ندمج العلم مع الترفية بحيث الافادة تكون موجودة وبرودو في جانب ترفيهي بسيط وربنا يسهل وننجح في دي

موضوعك جميل قوي يا وردة
ميرسي جداااااااا
ويارب دايما نشوف موضوعاتك الجميلة
مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ All57rx2
وردة جوري

وردة جوري

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالأربعاء أغسطس 20, 2008 4:39 pm

hh أشكركم على ارائكم وتفاعلكم الجميل ده وان شاااء الله نرتقي بالمنتدى ده يارب

شكرااا(اسلام, نيمو,لولو) على التفاعل الجميل ده
لؤلؤة
جوهرة المنتدى
جوهرة المنتدى
لؤلؤة

انثى
السرطان عدد الرسائل : 9985
العمل/الدراسة : طالبه في كلية الهندسة
الاقامة : أم الدنيـــــــ مصرــــــــا

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالخميس أغسطس 21, 2008 1:51 pm

بصي .. انا من فترة قريبة اشتركت في احد المنتديات ( السطحية )
واحممممممممممممم ... على اللي شوفته ..
انا انشليت صراحة ..
جربت احط موضوع .. كل اللي حصلت عليه .. شكرا على الطرح :)
حاجة تفرح صراحة .. وتحسسك انك عملت حاجة ..

يعني التفاهة بتيجي من الاعضاء ... حتى لو المؤسس كان عايز كدا .. الاعضاء هما اللي بيمشوا المنتدى زي ماهما عايزين ..

وربنا يستر بجد على عقول النس من التفاهات دي ...
بالنسبة بقى لموضوع التصديق دا ..
ان الاول كنت ممكن اصدق .. واستغرب .. لكن حاليا .... خلاااااويص مابقتش اصدق اي حاجة ..
الا لو كان ليها اثباتات صحيحة وجامدة ..

ودرة الجوري ..
مرسي جدا على التوبيك .. المهممممم جدا دا ...
تسلمي يا سكرة ..
الشهاب

ذكر
السرطان عدد الرسائل : 42

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 2:23 am

موضوع مهم فعلا يا ورده وعجبني جدا رد الاستاذ اسلام بس في ملحوظه علي رد الانسه لؤلؤة
ان اللي بيقول حاجه مثلا كمعلومه او اي شئ عن طريق النت مش بيجبرك انك تصدقي او لا ده بيعرض شئ
يا تصدقيه يا لا سواء هو كداب او صادق ده مش يخصنا اننا نطلب منه اثبات او ندقه بعد الاثبات يعني موضوع المصداقيه ده شئ شخصي علي حسب كل شخص وطريقة فهمه للامور انها ممكن تتصدق من شخص زي ده او لا
اسف لو كنت طولت عليكم
سلام
لؤلؤة
جوهرة المنتدى
جوهرة المنتدى
لؤلؤة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 2:36 am

اقتباس :
بس في ملحوظه علي رد الانسه لؤلؤة
ان اللي بيقول حاجه مثلا كمعلومه او اي شئ عن طريق النت مش بيجبرك انك تصدقي او لا ده بيعرض شئ

يا تصدقيه يا لا سواء هو كداب او صادق ده مش يخصنا اننا نطلب منه اثبات او ندقه بعد الاثبات يعني موضوع المصداقيه ده شئ شخصي علي حسب كل شخص وطريقة فهمه للامور انها ممكن تتصدق من شخص زي ده او لا

ازاي يعني .. حد بيقولي مثلا .. ظهر جني في الحته الفلانية .. وعمل كذا وكذا
او واحدة ربنا حولها لقرد ..
سيبك من المواضيع دي .. لان دي بسهولة جدا ممكن مانصدقهاش .. لانها لاتدخل العقل البشري .. غير للناس اللي عايزة معجزات علشان تؤمن بربنا ..

مش فاهمة بجد .. اي جزيئة احنا المفروض ناخدها ومانتثبتش منها ..

ممكن حضرتك تديني مثال ..
لدعم حجتك ؟؟
الشهاب

ذكر
السرطان عدد الرسائل : 42

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 2:43 am

انا بقولك لحضرتك انه مش بيجبرك انك تصدقي يعني سواء قدملك اثبات او لا انتي ملكيش الحق تطلبيه منه لانه مش اجبار انه يصدقك بس دي الفكره

يعني مثلا انا بقولك انا رحت مكان معين
قولتيلي انا مش مصدقاك هقولك اوك خلاص ده شئ يرجعلك لكن لو طلبتي اثبات هيبقي ليا الحق اني متكلمش عنه
لاني مش هجبرك علي انك تدقي شئ
لؤلؤة
جوهرة المنتدى
جوهرة المنتدى
لؤلؤة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 2:48 am

اقتباس :
يعني مثلا انا بقولك انا رحت مكان معين
قولتيلي انا مش مصدقاك هقولك اوك خلاص ده شئ يرجعلك لكن لو طلبتي اثبات هيبقي ليا الحق اني متكلمش عنه
لاني مش هجبرك علي انك تدقي شئ

والله لو شخص فعلا .. مش يهمني .. وعادي وجودة زي عدمه .. يبقى معاك حق فعلا ..
راح او جه .. كداب ولا صادق ..

انما لو شخص عزيز عليا وبحبه .. اساسا هبقى واثقة منه .. ومش مستنية يقدملي الاثبات ..
بس الثقة دي مش جت من الفارغ ..
الاول عندي كانت بتيجي من الفراغ .. انما حاليا .. لأ ..
ودا اللي كنت بتكلم عنه ..
الاثبات في الحالة دي .. هيا ثقتي ..
ومش محتاجة اكتر من كدا ..

وشكرا للتوضيح ..
وردة جوري

وردة جوري

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالسبت أغسطس 23, 2008 12:23 am

اشكر شهاب ولؤلؤة على التفاااعل

والحقيقة النت فيه تخاريف كتير وقصص مالهاش اي اساس بس يااستاز شهاب صراحة انا باعارض ان حد يطرح موضوع معين مالهوش اساس يعني كدب في كدب سواء اجبرني اصدقه او ماجبرنيش فمش من حقه انو يكدب على الاخرين ويوهمهم وكمان العتب على اللي بيصدقوا اي موضوع وينقلوه لازم ينقل على اساس هو واثق منه مش مجرد تضييع وقت بالتفاهات وترويج للشائعات وكمان العتب على العقول السطحية اللي بتصدق اي حاجة تتقال

لان كدا احنا بنبين تفاهتنا ومدى سطحيتنا كعرب للاسف........
tulio2008

مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Stars16

ذكر
الميزان عدد الرسائل : 71

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 09, 2008 9:22 am

انا شخصيا اتمنى حذف المواضيع التافهة من هنا أولا
the best geo
لا اله الا الله
لا اله الا الله
the best geo

ذكر
السمك عدد الرسائل : 1771

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالخميس أكتوبر 09, 2008 8:07 pm

بالنسبة للمواضيع اللي حضرتك بتقول عليها تافهة اوضح لحضرتك شيء
المنتدي كلة مش سطحي في اقسام مفيدة جدا ناس كتير بتستفيد وبتيجي تاخد الحاجة ومش بنشوفها تاني
طب مين اللي حط الحاجات دي وتعب فيها
الاعضاء اللي في المنتدي باستمرار بس ولا يتعدون خمسة او ستة
طب هل الاعضاء دي وظيفتها انها تحط موضوعات وتتعب عشان غيرها ياخد وبس
اظن اقل حقوقها انهم ينالوا شيء من الترفية عشان يقدروا يواصلوا
لو لقينا حضرتك وغيرك وغيرك دخلوا فادونا باستمرار زي ما استفادوا هتتلغي كل الموضوعات دي
ياريت بس الناس تلغي فكرة اننا مستفيدين من الموقع ماديا بالعكس احنا مضرورين ماديا ومعنويا وفي الوقت
ياريت حضرتك تشجعنا بموضوعاتك المفيدة واوعدك اني هلغي الموضوعات دي بعد تشجيعك ومش عايز حد تاني انا عايز تشجيع من حضرتك بس
اتمني تكون وصلت فكرتي
شكرا لرأيك
tulio2008

مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Stars16

ذكر
الميزان عدد الرسائل : 71

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالجمعة أكتوبر 10, 2008 4:08 am

The Best Geographer كتب:

بالنسبة للمواضيع اللي حضرتك بتقول عليها تافهة اوضح لحضرتك شيء
المنتدي كلة مش سطحي في اقسام مفيدة جدا ناس كتير بتستفيد وبتيجي تاخد الحاجة ومش بنشوفها تاني
طب مين اللي حط الحاجات دي وتعب فيها
الاعضاء اللي في المنتدي باستمرار بس ولا يتعدون خمسة او ستة
طب هل الاعضاء دي وظيفتها انها تحط موضوعات وتتعب عشان غيرها ياخد وبس
اظن اقل حقوقها انهم ينالوا شيء من الترفية عشان يقدروا يواصلوا
لو لقينا حضرتك وغيرك وغيرك دخلوا فادونا باستمرار زي ما استفادوا هتتلغي كل الموضوعات دي
ياريت بس الناس تلغي فكرة اننا مستفيدين من الموقع ماديا بالعكس احنا مضرورين ماديا ومعنويا وفي الوقت
ياريت حضرتك تشجعنا بموضوعاتك المفيدة واوعدك اني هلغي الموضوعات دي بعد تشجيعك ومش عايز حد تاني انا عايز تشجيع من حضرتك بس
اتمني تكون وصلت فكرتي
شكرا لرأيك

يا أخي المنتدى ممتاز و عاجبني أكتر من معظم المنتديات العربية التانية عشان كدة أنا حريص على ألا يصاب بالتفاهة زى الباقيين و أنا لا أنكر أني استفدت من بعض المواضيع هنا خاصة في الجيولوجيا لأني جيولوجي و الجغرافيا و الفيزياء لأنه لا يمكن فصل العلوم عن بعضها كل المواضيع العلمية هنا ممتازة و كمان بعض برامج السوفت وير( بس لى رجاء التأكد من معظم روابطها )و صراحة اتمنى اضافة قسم لعلوم الطيران ان أمكن و أنا لم يخطر على بالي أبدا أنكم ممكن تكونوا مستفيدين ماديا من المنتدى لأن عيب الكلام دة لكن التفاهة اللى قصدتها هى بعض المواضيع التافهة التي لا تفيد في شىء و موجودة في قسم النقاش العام و كتير منها ليس له هدف و لا يعالج اى قضية من قضايا المجتمع العربي و عموما أنا أوعدك أني كل ما يخطر على بالي او اجد شىء اشعر انه هام و مفيد اني أطرحه و أشارك به هنا .
شكرا على ردك و كل سنة و انت طيب.
Islam . M . R
رجل المستحيل
رجل المستحيل
Islam . M . R

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟   مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟ Emptyالسبت أكتوبر 11, 2008 2:30 am

اقتباس :
اتمنى اضافة قسم لعلوم الطيران

سهل جدا اضافة اقسام جديدة لكن مين هيكون مسؤل عنها ويزودها بالمراجع
لو حضرتك تقدر تفيدنا ممكن افتح القسم حالا
اقتباس :

كن التفاهة اللى قصدتها هى بعض المواضيع التافهة التي لا تفيد في شىء و موجودة في قسم النقاش العام و كتير منها ليس له هدف و لا يعالج اى قضية من قضايا المجتمع العربي

ممكن حضرتك تبعتلي عناوين المواضيع دي في رسائل خاصة حتي لا نجرح شعور اصحابها وانا هحذفها

اقتباس :
بس لى رجاء التأكد من معظم روابطها )
المشكلة ان وقت ما الموضوع بينزل الروابط بتكون شغالة وصاحب الموضوع مجربها لكن بعد فتر الملفات بتتحذف من موقع الرفع نفسة وصعب مراجعة كل الروابط شهريا عشان كدة حاطين قسم للروابط التي لا تعمل والابلاغ عنها

وانا شاكر جدا لرأي حضرتك ونحن جميعا نتشرف بانضمامك لينا وتواجدك معنا
تقبل تحياتي
https://thebestgeo.hooxs.com

مارأيك في سطحية الكثير من المنتديات والمواقع العربية؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-